maandag 8 juni 2026

Gezellig rapid-schaaktoernooi aan het einde van het seizoen

De laatste schaakmiddag van elk seizoen wordt per traditie afgesloten met rapid-partijen.
Ook dit jaar was dit weer het geval. Het was heel gezellig. Tot grote vreugde van een ieder was er een heerlijk Chinees buffet na afloop.
De leiding (Han en Jack) worden hartelijk bedankt voor het iedere week maar weer kunnen aanschuiven en Betsie eveneens die ons iedere week verwent met koffie/thee.
Het schaken zelf was weer lachen, gieren en brullen. De stomste fouten werden in de haast gemaakt, waarbij gelukkig degene  die het overkwam er zelf hartelijk om kon lachen.
Uiteindelijk maakt het ook niets uit, want het gaat alleen om de gezelligheid en bijpraten.
Het is dus nu zomervakantie, maar wie wil blijven schaken kan iedere maandagmiddag gewoon terecht. Bijna altijd zijn er wel enige anderen die dat ook willen. Voor een luttel bedrag van 1 euro krijg je zelfs nog koffie.
Per maandag 7 september 2026 begint dan weer de nieuwe competitie. 
Iedereen zal hierover tijdig een bericht ontvangen.
Nog even een helaas somber bericht.
Peter Aartsen, die jarenlang heeft geschaakt bij onze club, is na een betrekkelijk korte ziekteperiode helaas overleden. Hij is 83 jaar geworden. Wij wensen de familie heel veel sterkte toe.