maandag 9 februari 2015

Snel beter worden

Dat is het parool voor Henk Hertgers want na twee weken ziek thuis is Karin Pruijssers Henk voorbijgestreefd. Dat komt natuurlijk ook omdat ze van mij gewonnen heeft. Maar ja, ik heb wel mijn best gedaan, kwam een kwal voor tegen 2 pionnen, maar dat was niet genoeg.

De andere kanshebbers voor de koppositie maakten geen fouten: Michel Westhoff, Harry Tigchelaar en Simon Zwart wonnen allemaal hun partij.

Cor Langedijk was na een paar weken afwezigheid ook weer present en dat wierp zijn vruchten af want hij won van Rik Blessinga en is nu weer de koploper in de B-groep.

Henk Noort blijft, ondanks zijn verlies tegen Marten ter Bals, de koploper in de C-groep.

't Vogelnest is nu echt nog alleen te bereiken via de Valkenweg. Gelukkig gaf dat geen problemen, jullie konden allemaal de nieuwe route vinden.

We hebben ook weer een nieuwe schaker. Het is Mustafa Lucin, een man van Turkse afkomst. Dat houdt in dat ons cluppie internationaal aan het worden is.

Ik heb nog geen groepsletter voor Mustafa gezet, want ik heb geen idee van zijn sterkte. Wel wens ik hem veel schaakplezier bij ons.

Ap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten