maandag 18 april 2016

Weet het niet

Ik dacht het zeker te weten in de top van de ranglijst verandert niets meer, maar ik weet het niet meer want de concurrentie voor de topplaatsen wordt best wel groot. Vooral Hans Hertgers en Bert Ekkelboom leden gevoelige nederlagen. Hans speelde tegen Maarten Arts en die was goed bezig op het laatst werd er bij het biljart gefluisterd het is mat in twee voor Maarten. Ik ging ook eens kijken, en ik zag zelfs hoe dat moest, en als ik het zie dan ziet Maarten het zeker en dat was ook zo.  Bert was vastbesloten om van Simon Zwart te winnen maar dat liep anders. Hoe Simon het precies gedaan heeft weet ik niet maar ik weet wel dat het puntenverschil tussen hem en Bert niet groot meer is. Rik Blessinga speelt steeds beter dat ondervond ook Martien Birkenhâger die best goed stond maar op het eind het allemaal niet meer zo zag waardoor Rik opnieuw een overwinning kon bijschrijven.

 

Leo Oostendorp speelde in een zeer gelijkwaardige partij remise tegen Karin Pruijssers waardoor hij de koploper van de B-groep blijft.

 

In de C-groep was Hans van Os te sterk voor Dirk Langedijk zodat hij met een straatlengte aan punten het spul daar blijft aanvoeren.

 

Ap Ketting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten